U današnje vrijeme menadžment svake uspješne
kompanije, javne institucije ili nevladine organizacije podrazumijeva i menadžment
komunikacija te organizacije, odnosno postojanje strateški osmišljenog programa odnosa s
javnošću (PR-a).
Zašto je komunikacijski menadžment i PR toliko
dobio na značaju u suvremenom poslovnom svijetu i zašto si više ne možemo
priuštiti da zanemarimo odnose s javnošću?
Prva priopćenja za javnost izrađivale su željezničke kompanije u SAD-u, no vrlo brzo
ova je forma postala općeprihvaćena i proširila se na sve velike kompanije i
organizacije. Početkom 20. stoljeća tvrtka Ohio Bell Telepohone otkrila je da je izdavanje priopćenja za medije zgodan način za
izbjegavanje brojnih nezgodnih pitanja koja su im novinari imali običaj
postavljati. Unatoč slučajevima poput ovih, priopćenja se uglavnom koriste kako
bi se novinarima pružile dodatne informacije, ili ih se privuklo na press
konferencije.
Napisano u formi klasične novinske priče, priopćenje za javnost predstavlja
tvrtkin pogled na priču koju želi plasirati u medije. Kao i u novinskim
pričama, u priopćenjima se koriste činjenice i izjave pojedinaca kako bi se
naglasila njihova točnost i kredibilitet.
Priopćenja za javnost u početku su se smatrala oblikom samoreklame, no
tijekom vremena njihov se sadržaj promijenio, da bi postala pouzdan i besplatan
izvor informacija koje mediji mogu iskoristiti za plasiranje vlastitih priča. U
zadnje se vrijeme ponovo javlja trend izrade priopćenja za javnost u ranoj
samoreklamnoj formi. Ovo "vraćanje korijenima" ustvari postiže
suprotni učinak od željenog budući da mediji ovakve priče vrlo često
zanemaruju.
Tradicionalna forma izvješća za javnost (ne više od
dvije stranice teksta s dvostrukim proredom) ima svoje razloge. Naime, ovakav
izgled omogućavao je novinarima i urednicima unošenje vlastitih izmjena
direktno na izvješće, umjesto da ga moraju cijeloga prepisivati.
Pozdrav, ja sam iz Sjedinjenih Država, želim podijeliti ovo veliko svjedočanstvo o tome kako mi je dr. Trust pomogao vratiti joj bivšeg ljubavnika. Tijekom potrage za rješenjem došao sam u kontakt s dr. Trustom i kroz njegovu pomoć moj se ljubavnik vratio u roku od 48 sati. Tako sam s ovom hrabrom savjetovati svakoga tko traži način da dobije ljubavnika da bi kontaktirao Dr. Trust na WhatsApp: {14432813404} ili putem e-pošte na Ljubavnici se vraćaju jedni drugima i zajedno odlaze u novu godinu zajedno Hvala vam opet Dr. Trust.
OdgovoriIzbriši