utorak, 22. svibnja 2012.

PR u 21. stoljeću


Izvješća za javnost najčešće se ne objavljuju u svojem integralnom obliku, tj. novinari ih obično prilagode mediju za koji pišu. Ipak, postoje slučajevi u kojima se ova izvješća objavljuju bez izmjena.

U zadnje je vrijeme elektronička pošta postala glavni način distribucije izvješća za javnost. Budući da je novinarima vrlo jednostavno raditi izmjene ovih dokumenata pomoću računala, stara se forma više ne poštuje tako striktno.

Izvješća za javnost danas više nisu namijenjena samo novinarima, već i tvrtkinim klijentima i organizacijama koje prate i analiziraju razvoj tržišta. Zahvaljujući online press centrima, koje većina tvrtki ima na svojim Internet stranicama, izvješćima za javnost mogu pristupiti i svi njihovi posjetitelji.


 10 temeljnih pitanja odnosa s javnošću:    

         Kome se obraćate?
         Što želite da oni učine?
         Zašto da to učine?
         Što ćete im reći?
         Gdje ćete ih naći?
         Kada ćete ih naći?
         Koje tehnike ćete upotrijebiti?
         Koliko ćete potrošiti?
         Što ćete napraviti u slučaju nepredviđenog problema?
         Kakav ste rezultat postigli

1 komentar:

  1. Pozdrav, ja sam iz Sjedinjenih Država, želim podijeliti ovo veliko svjedočanstvo o tome kako mi je dr. Trust pomogao vratiti joj bivšeg ljubavnika. Tijekom potrage za rješenjem došao sam u kontakt s dr. Trustom i kroz njegovu pomoć moj se ljubavnik vratio u roku od 48 sati. Tako sam s ovom hrabrom savjetovati svakoga tko traži način da dobije ljubavnika da kontaktira Dr. Trust na WhatsApp: {+ 14432813404} ili putem e-pošte na {placeofsolution@yahoo.com} ja sam tako sretan barem ja i moj ljubavnik se vraća jedni drugima i zajedno odlaze u novu godinu zajedno Hvala vam još jednom Dr. Trust.

    OdgovoriIzbriši